ماجراي درگيري تمرين دیروز گهر از زبان مراديان

 

 

در تمرينات دیروز (پنجشنبه) بين مدير اجرايي و معاون ورزشي تيم درگيري شديدي پيش آمد که با وساطت حاضران ختم به خير شد.

در اين خصوص بيژن مراديان، معاون ورزشي گهر اظهار کرد: به خاطر شهر و استانمان تاکنون چيزي نگفته‌ايم که مبادا براي تيم حاشيه‌اي درست شود، اما امروز ديدم که اين آقا به قوم لر توهين مي‌کند و نتوانستم جلوي خودم را بگيرم.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: خروطي جلوي جمع و قبل از شروع تمرين مسئولان استان لرستان را بي‌عرضه قلمداد کرد که من هم نتوانستم جلوي اين توهين بزرگ سکوت کنم و کار ما به درگيري کشيده شد.

مراديان تاکيد کرد: آقاي محترم شما چه کار به مسئولان استان داريد، تيم را نابود کرده و به هدفتان دست پيدا کرديد. در زمان مناسب همه ناگفته‌هايم را مي گويم تا دست آقايان رو شود.

قائم مقام سابق و معاون ورزشي کنوني گهر، با بيان اين که چرا حيثت قوم بزرگ لر را زير سوال مي‌بريد؟ اظهار کرد: صحبت‌هاي اين آقا به حدي شرم آور بود که حتي امين ترکاشوند، فوروارد تيم هم واکنش نشان داد. آقايان تيم را به ليگ دست اول فرستاديد، دستتان درد نکند، اما ديگر اجازه نمي‌دهيم که به مسئولان و مردم استان لرستان توهين کنيد، مگر فوتبال چه ارزشي دارد که به خاطر آن به يک قوم توهين مي‌کنيد ؟!

وي با اشاره به اين که مسئولان باشگاه فقط وعده و وعيد مي‌دهند، يادآور شد: از بس امروز و فردا کردند که بازيکنان حاضر نبودند امروز در تمرين حاضر شوند، اما با وساطت فرياد شيران تمرين را آغاز کردند. بيچاره بازيکنان و ... .

مراديان در پايان تاکيد کرد: از مسئولان استان مي‌خواهم که برخورد مناسبي با اين توهين داشته باشند و حتي اگر شده تيم را از ليگ برتر بيرون بکشند، چون توهين به قوم لر به هيچ وجه بخشودني نيست و اين آقا بايد از مردمان لر عذرخواهي کند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: